پاسخ به مخاطب - به شایعات بی اساس پایان دهید

از بس جو اینترنت پر از شایعات بی اساس درباره نیلوبلاگ شده است بر خود لازم دانستیم تا به ذکر مواردی برای روشن کردن آنها اقدام کنیم یک توضیح لازم : تمام پرداخت های خدمات حرفه ای سئو و بک لینک و پاپ آپ و تبلیغات نیلوبلاگ از طریق درگاه معتبر پی لاین صورت می گیرد و خدا را شکر به دلیل صحت انجام  خدمات و شفافیت کار تاکنون بعد از 3 سال فعالیت حتی یک شکایت نیز از مراجع قضایی نداشته ایم . 

دروغ پردازان ادعا کرده اند هزینه پرداخت کرده اند و خدمات دریافت نکرده اند که درصورت صحت حرف ایشان می توانستند با پی لاین تماس گرفته و از ما شاکی شوند و پی لاین خیلی سریع حساب مالی ما را مسدود می کرد یا از ما درخواست توضیح جهت ادعای خریدار می کند  متاسفانه دورغ پردازان خیلی پا را فراتر از این حرفها گذاشته و به بهانه های مختلف صحت خدمات سیستم وبلاگ دهی را نیز سعی کردند زیر سوال ببرند و اعتبار آن را از بین ببرند که به حمدالله تاکنون موفق نبوده اند .

ما از کسانی که ادعا می کنند نیلوبلاگ از آنها کلاهبرداری نموده است تقاضای اکید داریم با سایت معتبر پی لاین (شرکت فناوری اطلاعات برگ سبز غرب) تماس حاصل کرده و از ما شکایت کنند .

کسی که ادعا دارد از او مبلغ میلیونی کلاهبرداری شده به درج مطلب در وبلاگ بسنده نمی کند و قطعا باید شکایت کند . پس چرا اقدامی نمی کند ؟ آیا واقعیت کار ایشان مشخص نیست ؟ در مدت فعالیت 3.5 ساله نیلوبلاگ حتی یکبار هم از سوی مراجع قضایی مارا نخواسته اند و شکایتی متوجه ما نبوده است

لینک ارسال گزارش تخلف به پی لاین

شماره تماس پی لاین :  

021-66971761

اعلام شکایت در پلیس سایبری

گزارش تخلفات اینترنتی

ایمیل [email protected] و یا شماره تلفن 197

 

در مدت 6 ماه که دروغ پردازان در حال نشر اکاذیب هستد چرا یکبار به خود زحمت نداده و با آن شرکت تماس نگرفته و یا شکایتی ثبت ننموده اند ؟ با طرح چین سوالاتی خیلی راحت می توان به شایعه بودن موارد ذکر شده در وبلاگهای دروغ پردازان پی برد 

نمونه ای از وبلاگهای درج شده :

http://bahramvaman.blogfa.com/post/1

http://bahramvaman.blogfa.com/post/4

http://bahramvaman.blogfa.com/post/3

http://bahramvaman.blogfa.com/post/2

http://just-images.blogsky.com/1393/02/09/

این آقای عزیز از وبلاگ دهی های کشور سو استفاده نموده ودر تعداد زیادی وبلاگ این مطالب را درج نموده است تا بتواند به قول خودش اعتبار ما را از بین ببرد . ایشان از فضای آزاد وبلاگ نویسی کشور نیز سو استفاده کرده است ولی متاسفانه وبلاگ دهی های مذکور نیز نسبت به حذف آن وبلاگ ها اقدام نکرده اند  .

و این خود باعث نشر بیشتر شایعات شده است

به امید روزی که محیط وب و اینترنت از افرادی که به فکر لطمه زدن به دیگران هستند خالی شود و امنیت کاری و فکری حاکم شود

با تشکر

شماره مستقیم مدیریت جهت اطلاعات بیشتر به شما : 09137498720

 

.